Oči – napetost


  1. Opustite očne mišiće – žustro trljajte ruke dok ne postanu tople, a zatim nježno prislonite korijene dlanova na zatvorene oči. Držite tako nekoliko sekundi.
  2. Hladna voda – potopite peškir u hladnu vodu, iscijedite ga i stavite pet minuta na oči, da ublažite napetost.
  3. Krastavac – hladite oči kriškama krastavca. Lezite na leđa i stavite po krišku na svako zatvoreno oko. Ostavite ih na očima dva do tri minuta, ili ih zamijenite drugim, hladnijim parom kriški.
  4. Vještačke suze – mogu se naći u apotekama.
  5. Često trepćite – pokušajte često treptati svakih nekoliko sekundi , kad ste koncentrisani na ekran televizora ili monitora. Treptanje vlaži očne jabučice i opušta očne mišiće.
  6. Pojačajte kontrast na monitoru kompjutera. Utvrdićete da slova i slike postaju oštrije.
  7. Nosite naočare za sunce – kada je sunčeva svjetlost suviše blještava, pogotovo zimi. Najbolje naočare za sunce imaju žuta, narandžasta ili braon stakla, dok svjetlost iz plavog spektra nagoni nas da žmirkamo.
  8. Izbjegavajte čitanje ili rad pod svjetlom fluorescentnih lampi.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.